Vraag van TotallyRed.

TotallyRed is een opkomend kledingmerk voor zowel jong als oud. Betaalbaar en uniek. Met een enorm gevoel van frustratie over wat er eigenlijk gaande is in de wereld, namen ze uiteindelijk de beslissing dat ze heel graag wilden bijdragen aan een betere wereld met dit kledingmerk. Dit met een logo, t-shirt ontwerp, kledinglabel en website design.

Professioneel.

Simpel.

Vriendelijk.

Betaalbaar.

TotallyRed Owner.

Joris en mede oprichter Mitch zijn samen Totally Red begonnen uit passie voor mode. De manier waarop sommige merken hun verhaal uiten in mode en campagnes is prachtig. Een verschil maken in deze wereld is ook een van hun passies. ze willen graag hun steentje bijdragen aan deze verandering.

Voorstel.

Totally Red Clothing.

Mooi eindresultaat.

De bedoeling van de eerste campagne dropping is om iedereen de ogen te openen en te laten zien wat er echt aan de hand is. Met deze campagne willen we ons merk openen en iedereen voorbereiden op de komende projecten. Welcome to Reality.

Professioneel.

Simpel.

Vriendelijk.

Betaalbaar.

Totally Red denkt dat mensen in Westerse landen weinig zien van de problemen van de rest van de wereld. Je ziet het alleen op televisie, maar het raakt je als individu (bijna) nooit. Ook Totally Red is schuldig aan deze onwetendheid. Daarom willen ze anderen en onszelf inspireren om het elke dag beter te doen.

Campagne video ‘'Welcome to Reality’'

Naast alle uitingen heeft Alwin.K ook de videobeelden van de eerste campagne video mogen verzorgen. Zie hieronder het resultaat van de eerste campagne.

Website van TotallyRed.

Naast een mooi kledingmerk heb je natuurlijk ook een website nodig om je product te kunnen verkopen, ook hier hebben we voor gezorgd. De website moest simpel, strak en informatief zijn. Plus het belangrijkste, het product kunnen kopen.

Vorige
Vorige

DropshipDomination Mike Buiten

Volgende
Volgende

Elevn Jewelry