Vraag van Joshua Kaats.

Joshua Kaats wilde graag een frisse start op zijn YouTube kanaal met een nieuwe intro animatie en YouTube banner voor zijn kanaal waar hij wekelijks video’s op upload omtrent dropshipping en onderneming podcasts. Joshua wilde graag duidelijk maken met zijn YouTube kanaal wat iedereen van zijn content kan verwachten.

Clean.

Motiverend.

Professioneel.

Duidelijk.

Over Joshua Kaats.

Joshua Kaats is één van de meest bekende ondernemers van Nederland. Naast Jia Ruan is Joshua waarschijnlijk de meest bekeken persoon in YouTube advertenties over het ondernemen en het dropshippen. Joshua biedt dropship cursussen aan voor mensen die dit ook willen leren. Verder is Joshua veel bezig met andere projecten op dit moment. Onder andere heeft hij een NFT Project gelanceerd waarmee hij vrijwel 8 miljoen euro heeft omgezet binnen een paar uur.

Voorstel.

Dropship Academy.

Mooi eindresultaat.

Het hele cleane en rustige logo van Dropship Academy had ook een rustige maar toch opvallende YouTube banner nodig waarbij je als kijker precies kunt zien wie Joshua is en wat voor content hij upload op zijn kanaal.

Clean.

Motiverend.

Professioneel.

Duidelijk.

De achtergrond van zijn YouTube banner is voorzien wat real life foto’s van Joshua Kaats op één van zijn hoogtepunten, een moment om nooit meer te vergeten. Een Lamborghini en Ferrari tegelijkertijd kunnen kopen. Met een rustige kleur overlay waarbij Joshua samen met zijn bedrijfsnaam en content rustig naar voren komt.

Geanimeerde intro animatie.

Naast zijn YouTube banner was het ook nodig om een geanimeerde YouTube intro te regelen voor zijn video’s, deze moest snel, rustig maar toch professioneel ogen.

Vorige
Vorige

Meijer Technische Dienstverlening

Volgende
Volgende

iHappie Product Packaging